ska prova blogg igen -.- <3

Chacha sweetiisar!

Nu är jag med cecilia sötnos och jag ska sova här och det ska bli skit mysigt och vi gör faktiskt inte så mycket vi sitter typ vid varsin data och bloggar ska länka till hennes blogg i slutet av inlägget jag lovar, Senare ikväll ska vi typ gå ut och prata med en massa folk och sånt så alla där ute ni MÅSTE vara vakna så vi kan ringa.

Idag har jag typ  kollat på mitt lags innebandy match eftersom jag har ramlat och fått hjärnskakning och har skit ont i ryggen så jag får inte trääna på två veckor eller sitta vid datan eller titta på tv liksom hur kan man inte sitta vid datan ;o fast såklart gör jag det äändå.

Föresten vet ni jag ska kanske få min pappas gammla fjällräven jacka som e ljusblå och lite vit as najs asa.

Nu kan jag inte skriva så mycket mera för cecilia måste låna den häär datan men lägger upp mera sen.

Här e hennes blogg.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0