Svar på frågastunden...

Hejhej hoppas ni blir nöjda med svaren!


Postat av: Cecilia

Vilka/vem är dina/din bästavänner/bästavän?
Är du kär i nån ? ;)
Älskar dig, puss på dig rumpnisse (a)

2009-10-11 @ 14:59:35
URL:
http://siskiss.blogg.se/

Svar: jag har många bästa vänner men dom jag är bästavän med mest är nog cecilia amanda och josephine.
Jag vet faktiskt inte om jag e kär men jag gillar en kille.
Puss på dig med :*
Postat av: amanda

Hur gammal e du?
Vart bor du?
Hur många bloggar har du haft?r
Gillar du och blogga?
Har du playahead?
Har du bilddagboken?
Vad e din favoritmat?
kram .

Svar: Jag är 12 fyller 13 i november.
Jag bor i bålsta.
Jah har haft 5 stycken 3 på devote och 2 på blogg.
Ja, det är väl kul.
Ja, JVC@playahead.
Ja, JWC@bdb.
Typ tacos och pasta.



Postat av: kajsa

vilket e ditt favorit program?

2009-10-11 @ 16:11:54
Svar: jag vet faktiskt inte jag kollar inte så mycket på tv.
Postat av: maria

vem smsade du senast?
vad e ditt mobilnummer?
vad e din msn?
har du facebook?
vem kramade du senast?
vem skrev du ''älskar dig'' till senast?
vilken skola går du på ?
puss och kram <3

2009-10-11 @ 16:26:18

Svar: Min mamma.
07*1*79**
*****@live.se
Ja.
Min lillasyster.
Cecilia sötnos.
Futurum.

Postat av: maria

är du tsm med ngn?
kan inte du lägga upp videoinlägg?
din blogg skulle bli bättre då.

2009-10-11 @ 16:29:27

Svar: nej faktiskt inte.
Jag har funderat på det men får se om jag ska börja med det.
Postat av: du vet inte :P marcus xD

Hur gammal e du, :P vet ju intee xD <3

2009-10-11 @ 17:11:00

URL:
http://emmaboii.blogg.se/

Svar: 12 fyller 13 i november.


Postat av: samma som ovan

gillar du nån isåfall vem

2009-10-11 @ 17:13:49

Jag vet faktiskt inte om jag gillar någon haha.





Hoppas ni blev nöjda med svaraen pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0