Design!

Jag vill bara tacka sarah så jätte mycket för designen den vart superfin. här är hennes blogg.
Anyways idag har jag varit i skolan eller på morgonen skulle vi till kyrkcentrum och typ ha livskunsakp och vi fick typ veta lite om begravning och dop osv, sen drog typ hela klassen till sibylla och käka sen ringde calle och frågade ifall alla var med på och skolka men ingen ville eftersom inte alla skulle göra de och då skålla dom challa men skit samma. Vi gick iallafall till skolan och hade egetarbete suck. Sedan slutade vi och det var fett skönt, efter skolan gick jag hem och bara tog det lungt och om ungefär en halvtimme ska jag träna, det var sjukt länge sen. pushej

Kommentarer
Postat av: K E L L I

Hejsan!

Just nu pågår en tävling i min blogg där man kan vinna 3 fina & unika designer gjorda av mig. Om du är intresserad så anmäl dig på http://kellsi.blogg.se/2009/october/designtavling-1.html

Kram kellsi

2009-10-23 @ 19:31:01
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0