Rubrik

Chacha! :)

Idag vaknade jag klockan 06:00 och gick upp klockan 06:15, eftersom jag skulle med mamma till jobbet så behövde jag gå upp då eftersom jag skulle platta mitt hår som tar typ 30 minuter att platta.
Anyways sen åkte vi klockan 07:00 till mammas jobb och vi åt frukost där och jag åt en macka med ost och paprika och drack ett glas juice. Sen vid 10:00 gick jag, Sofia, Amanda och Sheena till kista galleria och shoppade eller det var bara amanda som shoppade haha, sen när vi kom tillbaka till jobbet så skulle vi äta och de blev pannbiff med hallonsylt och potatis, kanske inte världens bästa men det dög.
efter det så skulle vi bada men det var bara Amanda och Sheena som hade med sig badkläder så jag och Sofia kollade på sen skulle dom tydligen basta så vi gick där ifrån, Och nu sitter jag och Sofia vid datan och inte gör så mycket.
Skriver mer när jag kommer hem.
pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0